22 Haziran 2008 Pazar



PİNHANİ

Son zamanlarda ismini çokca duyduğumuz gurup, çok güzel şarkılara sahip albümleriyle nedense sonradan farkedildi. İnternette bir tartışma almış başını gidiyor. Pinhani mi kavak yellerini yoksa kavak yelleri mi pinhani yi ortaya çıkardı diye? Varsın onlar yumurta mı tavuktan tavuk mu yumurtadan tartışmasını sürdürsünler, benim tanışmam daha farklı. Bana pinhaniyi tanıtan MÜCÜ' dür. Gecenin bir yarısı bak şu albüm var, şu parcasını da dinle bakalım beğenecek misin derken, bende bu grubu tanımış oldum. Sonraları kimdir, necidir? diye araştırmacı gazetecilik ruhumuz tutunca, ipuçları beni kavak yelleri dizisine götürdü. Dizinin yanılmıyorsam 44. bölümüne nöbetteyken şöyle bir göz ucuyla baktım. Güzel bir dizi dedikten sonra,bir iki bölüm daha.... dizi bizi iyiden iyiye sarmaya başladı. Hadi bakalım bu seferde bu konunun başı nasıldı diye insan merak etmedi değil tabiki? İnternetten azmedip, 43 bölümüde indirdim. Başladım izlemeye ama dile kolay 43 bölüm! Son hatırladığım 30 lu bölümlerde yeter artık dediğim. İçim dışım kavak yelleri oldu! Ama yinede tavsiye ederim, güzel bir gençlik dizisi. Son olarak MÜCÜ'ye buradan teşşekür ederim. Pinhani ile beni tanıştırdığı için. Bende kendinden bu kadar bahsettiğim grubun en iyi çıkış yapan şarkısını ekledim. Dahası nerede diyenler için grubun resmi web sitesini tavsiye ediyorum. http://www.pinhani.com/zb/tr-TR/ sağolsunlar tüm kliplerini izleyebiliyorsunuz.


Hiç yorum yok:

 
Clicky Web Analytics